Elektroninės prekybos pasaulis sparčiai vystosi, o norint išlikti priekyje, reikia gerai suprasti naujausias tendencijas ir technologijas. Išnagrinėsime pagrindines funkcijas, į kurias internetinės įmonės turėtų atsižvelgti, kad išliktų konkurencingos nuolat kintančioje skaitmeninėje aplinkoje. Perskaitę šį straipsnį žinosite kokius bendrus bruožus turi sėkmingos internetinės parduotuvės.

Mobilusis dizainas

Epochoje, kai apsipirkimas mobiliaisiais ir toliau populiarėja, į mobilųjį telefoną reaguojanti svetainė yra ne tik galimybė – tai būtinybė. Tačiau jau nebepakanka turėti interaktyvią svetainę. Skaičiai rodo, kad į klientus orientuotos svetainės sulaukia maždaug 60–70 % srauto iš mobiliųjų įrenginių, todėl reikia teikti pirmenybę tiems klientams, kad užtikrintumėte jiems kuo geresnę apsipirkimo patirtį. Taikant mobiliesiems pritaikytą dizainą, mobiliųjų įrenginių naudotojams užtikrinama sklandi ir intuityvi naršymo ir pirkimo patirtis, o geras mobiliesiems pritaikytas dizainas gali pritraukti ir tuos klientus, kurie naudojasi didesniais ekranais.

Paieška

Kadangi svetainės naudotojai tampa vis mažiau kantrūs, jie, norėdami surasti tai, ko reikia, vis dažniau naudojasi paieška, o ne naršo svetainėje. Dėl šios priežasties turite turėti paprastą, aiškią ir nuoseklią paieškos priemonę. Taip pat turite paryškinti pagrindinius rezultatų elementus, galbūt sugrupuoti pagal turinio tipą, taip pat suteikti vartotojams galimybę filtruoti rezultatus, kad rastų tai, ko jie nori. Be to, galite pagalvoti apie balso ar vaizdinės paieškos technologijos integravimą, leidžiantį klientams rasti produktus naudojant vaizdus arba kalbant, o ne rašant tekstą. Šios funkcijos įdiegimas supaprastina apsipirkimo procesą, todėl klientams lengviau rasti tai, ko ieško.

Papildyta realybė (AR) ir virtualūs bandymai

Būtina pateikti aukštos kokybės gaminio vaizdus, ​​kuriuose būtų rodoma pati prekė, ir, jei įmanoma, gyvenimo būdo nuotrauką, kad klientai galėtų lengviau įsivaizduoti, kad naudojasi ar nešioja prekę. Galite dar labiau padidinti klientų pasitikėjimą siūlydami AR pagrįstą bandomąją patirtį. Nuo virtualaus drabužių pasimatavimo iki baldų vizualizavimo jų erdvėje, AR pagerina apsipirkimo patirtį ir sumažina netikrumą.

Greitas ir sklandus atsiskaitymo procesas

Sumažinkite krepšelio atsisakymą užtikrindami supaprastintą atsiskaitymo procesą. Įsitikinkite, kad prašote tik tos informacijos, kurios jums reikia, ir ją išdėstykite taip, kad vartotojams būtų aišku ir patogu.

Siūlykite kelias mokėjimo parinktis, kad klientai galėtų rinktis ir sumažintumėte riziką, kad jie negaus reikiamos informacijos. Mokėjimo parinktys, pvz., „PayPal“, puikiai tinka klientams, nes jie gali tiesiog prisijungti prie savo paskyros, o mobiliųjų įrenginių naudotojams patogiausia apmokėti naudojant „ApplePay“ arba „GooglePay“.

Klientams visada naudinga susikurti paskyrą, tačiau pagalvokite apie galimybę leisti atlikti mokėjimą kaip svečiui. O tada, kai vartotojas atliks apmokėjimą, pasiūlykite susikurti paskyrą.

Taip pat galite įdiegti krepšelio priminimą – užsiregistravusiems klientams el. paštu išsiųsti priminimą apie prekę (-es) jų krepšelyje. Kartais klientai lygina kainas įvairiose svetainėse, bet kartais būna išsiblaškę ir priminimas gali padėti padidinti bendrą konversijų skaičių. Daugiau apie pirkėjus ir kodėl jie atsisako prekių krepšelio.

Tvari praktika

Ekologiją vertinantys vartotojai reikalauja tvarių pasirinkimų ir dažnai tai būna lemiantis veiksnys nusprendžiant, iš kur pirkti arba kokią prekę įsigyti. Pabrėžkite savo prekių ekologiškumą, natūralią sudėtį, pakuotes, kad pritrauktumėte aplinką tausojančius pirkėjus.

Be to, jei jūsų produktai gaminami vietoje, nurodykite kilmę, nes tai taip pat gali būti pagrindinis veiksnys priimant sprendimą dėl pirkimo.

Socialinis įrodymas ir naudotojų sukurtas turinys

Įtraukite klientų atsiliepimus, ir jų sukurtą turinį, kad sukurtumėte pasitikėjimą ir autentiškumą. Klientai vis dažniau, prieš priimdami sprendimą įsigyti vieną ar kitą prekę ar paslaugą, skaito atsiliepimus ir atkreipia dėmesį į jų turinį bei skaičių. Kuo daugiau gerų atsiliepimų apie prekę ar paslaugų, tuo kokybiškesnė ji atrodo ir dažniau įsigyjama. Trečiųjų šalių teikėjai gali padėti surinkti atsiliepimus ir parodyti pasitikėjimo lygį.

Analitika ir duomenimis pagrįstos įžvalgos

Ir beveik svarbiausias veiksnys yra naudoti analizės įrankius, kad būtų galima gauti įžvalgų apie klientų elgesį, pageidavimus ir tendencijas. Duomenimis pagrįstų sprendimų priėmimas užtikrina, kad nuolat tobulinate savo strategijas ir reaguojate į tai, ko reikia jūsų klientams.

Vystantis elektroninei prekybai ir didėjant klientų lūkesčiams, prisitaikymas prie naujų tendencijų ir technologijų tampa sėkmės būtinybe. Priimdami pokyčius ir užtikrindami novatorišką apsipirkimo patirtį, pasieksite, kad jūsų internetinė parduotuvė išliktų konkurencinga ir maksimaliai orientuota į klientus. Integravę šiuos būtinuosius dalykus į savo el. prekybos strategiją, turėsite geras sąlygas klestėti ir teikti išskirtinę patirtį savo klientams.